V ponedeljek, 30. 8. 2021, smo se že zgodaj začeli zbirati pred vrtcem. Natovorili smo kovčke na avtobus in se hitro odpravili na pot. Pot je bila dolga, vendar je s pogovori in smejanjem hitro minila.

Ponedeljek

Že ob 6.30 zjutraj smo se veselo vozili po poti. Pot je bila dolga, vendar nam je hitro minil čas. Preden smo prišli na Debeli rtič, smo se še namenili proti Škocjanskim jamam. Bilo je zanimivo, poučno predvsem pa čudovito. Po ogledu sta nas vodili 2 vodički in nas tudi kaj novega naučili. Ko se je ogled jame zaključil, smo se potešili s slastnim kosilom. Ko smo končno prispeli, si je vsak iz avtobusa vzel svoj kovček in se odpravil k učiteljem. Preden smo lahko vstopili v svoje sobe, je bilo potrebno malo počakati. Končno je bil čas, da smo se lahko namestili.  Ob prihodu v sobe smo lahko malo razpakirali, medtem pa smo se že morali pripravljati za na plažo. Do plaže nas je ločilo le nekaj metrov. In končno smo lahko skočili v vodo. Ker smo bili prvi dan tam, smo imeli prosto plavanje. Nekateri so plavali, drugi so hodili po plaži, tretji so se igrali z peskom, nekateri pa so uživali v okusnem sladoledu. Čez par ur smo se odpravili nazaj do našega začasnega prebivališča, se zaprli v sobe in se preoblekli. Sledila je večerja in nato sestanek za delo o preostanku dneva. Končno smo imeli čas, da smo se lahko do konca razpakirali in si pospravili stvari. Odšli smo na sprehod po parku ob hotelu in čakali na sončni zahod. Čez kako uro se je že začela kazati luna. Vsi smo odšli notri in se pripravili na spanje, čeprav ni bil nihče utrujen.

Torek

Torek, se je začel kot vsak dan. Urejanje, zajtrk in pogovor o celodnevnem načrtu. Sledile so priprave za na plažo in bazen. V bazenu smo se učili plavanja, kasneje pa smo v morju to ponovili. Ker nas je bilo zelo veliko smo se razdelili v dve skupini. Prva skupina je bila sestavljena iz vseh učencev iz 5. razreda ter punc iz šestega razreda. Prva skupina se je odpravila na izlet z ladjico v Piran. Druga skupina je plavala in se učila pravilnega plavanja. Drugo skupino je ladjica čakala naslednji dan. Ko je bila prva skupina na izletu, je druga skupina imela zelo zabaven lov za zakladom. Lov za zakladom je vodila vodička po imenu Anja. Pri lovu za zakladom smo se razdelili v več manjših skupin. Vsaka skupina je dobila zemljevid okolice ter počakala, da je prišla na vrsto. V skupinah smo morali sodelovati, saj smo le tako lahko opravili naloge. Igra je vsebovala več nalog in vsi so vsako uspešno rešili. Pri igri ni bilo najpomembnejše, kdo je prvi, temveč pravilnost in natančnost pri nalogah. Na koncu je bilo še le potrebno poiskati škatlico v kateri se je skrival zaklad. V skrinjici, ki je imela podobo knjige, so se skrivale lizike. Ko so prispeli učenci iz izleta, smo se vsi odpravili nazaj v svoje sobe. Po večerji nas je presenetil obisk ravnateljice. Ostalo je še nekaj časa za pogovarjanje in obiskovanje med sobami, nato pa je že prišel čas za spanje.

Sreda

Sredino jutro se je začelo kot vsako. Vstajanje, sestanek, zajtrk in pripravljanje za na plažo. Danes je drugo skupino čakal izlet z ladjico. Najprej smo se vsi odpravili na bazen in plažo. Čas je zelo hitro minil in vsi smo že komaj čakali na ladjico. Druga skupina je zaradi izleta prej imela kosilo. Po kosilu smo se hitro odpravili na ladjico. Prva skupina pa se je med  tem učila pravilnega plavanja v bazenu.

Ko smo se vkrcali na ladjico je bilo vsem zelo lepo, čeprav je bilo morje zelo razburkano in je med vožnjo tudi koga rahlo poškropila voda. Ko smo po eno urni vožnji z ladjico spet stopili na trdna tla, smo bili v Piranu in komaj čakali na ogled mesta. Ko smo se odpravljali do muzeja, smo na Tartineijevem trgu zagledali zelo znano osebo. Ime mu je Justes Reid, ki je najbolj znan po svojem Tik toku in se zelo zanima za slovensko kulturo. Seveda smo učiteljice takoj prosili, če se lahko fotografiramo ter skupaj zapojemo kakšno pesem. Na našo srečo so bile učiteljice za. Po petnajstih minutah smo se odpravili nazaj na našo pot. Odpravili smo se v muzej, kjer smo izvedeli zelo veliko zanimivega in poučnega o zgodovini Pirana in Tartinijevega trga. Kasneje smo si še ogledali 3D film, ki je bil vsem zelo všeč. Po ogledu sta nam učiteljici dovolili iti v trgovinice na Tartinijevem trgu, da smo kupili razglednice, znamke in še kakšen spominek. Prišel je čas, da smo se odpravili nazaj na Debeli rtič. Na ladjici smo se znali zamotiti. Nekateri so si peli, drugi se pogovarjali, nekaterim pa je bilo zaradi razburkanega morja tudi malo slabo. Na plaži smo se spet srečali s prvo skupino. Nato smo se dogovorili, kako bo potekal še preostanek dneva. Odpravili smo se na večerjo ter se uredili za pohod. Hodili smo do teme. Na poti smo videli zelo velik nasad oljk. Po pohodu je še sledilo urejanje in nato zaslužen spanec.

Četrtek

Kot vsako jutro, smo se zbudili ob 7.00. Potem je sledil zajtrk, jutranje razgibavanje, priprava na večerne talente ter odhod na plažo in bazen. Po plavanju smo imeli kosilo, pisanje razglednice in ogled parka. Po končanih aktivnostih smo šli plavat, nato pa na večerjo. Po večerji so sledili talenti. Na talentih smo se predstavili z različnimi točkami.  Po razglasitvi zmagovalcev talentov, smo imeli še razglasitev najčistejših sob. Tu nas je bilo zmagovalcev kar nekaj. Seveda smo imeli še ples, nato pa je sledil počitek.

Zaključek

V petek smo se ob pol šestih vrnili in veselo objeli svoje starše. Zahvaljujemo se učiteljem za varstvo ter vsem animatorjem.