Projekt 1
Einfall statt Abfall – Schulerwerke gegen Mullberge; Upcycling (Domislice namesto odpadki)
Nosilka projekta je šola Albert-Schweitzer-Gymnasium Sömmerda iz Nemčije. V projektu sodeluje še šola iz Madžarske. Izmenjave se bodo udeležili učenci in učitelji.
Cilj projekta je:
- zavestno ravnanje z različnimi surovinami. Ponovna uporaba že obstoječih materialov reducira uporabo novih (upad naravnih virov/smeti in nekoristen material predelati v nov produkt);
- okrepiti vedenje o trajnostnem konzumu in Upcyclingu in kako lahko naš vsakdan naredimo bolj trajnosten;
- krepljenje evropske zavesti (medkulturnost);
- krepljenje tujejezikovne spretnosti (motivacija za nemščino).
Nosilec projekta: Damijan Šumak
______________________________________________________________
V šolskem letu 2019/2020 smo zaključili projekt Mein Land, dein Land – unser Europa (Moja država, tvoja država – naša Evropa)
Nosilka projekta je bila šola Oberschule “An der Mulde” Rochlitz iz Nemčije. V projektu je sodelovala še šola iz Poljske. Izmenjave so se udeležili učenci in učitelji.
Cilj projekta je bil:
- nadaljevanje jezikovne spretnosti (sprotno in konstantno komuniciranje vključenih v tujem jeziku);
- socialno vključevanje šolarjev, ki so finančno in socialno zapostavljeni (pri komunikaciji in stiku z drugimi učenci pridobivajo socialne in medkulturne spretnosti, ni več socialne zapostavljenosti);
- medkulturnost (razbijanje tradicionalnega mišljenja, izguba strahu pred drugačno kulturo, jezikom…).
Projekt smo uspešno zaključili in cilje bomo udejanjali ter ozaveščali pri učencih še v naprej.
Nosilka projekta na naši šoli je bila Manja Gospodarič.
__________________________________________
V šolskem letu 2017/2018 smo zaključili dvoletni projekt z naslovom ‘Internationale Essentdecker auf Spurensuche’ na temo zdrava prehrana. Nosilka projekta je bila šola Albert-Schweitzer-Gymnasium Sömmerda iz Nemčije. V projektu sodelujejo še šole iz Italije, Poljske, Madžarske in Litve. Izmenjave so se udeležili učenci in učitelji.
Cilj projekta je bil:
- pridobivanje in izmenjava izkušenj,
- spoznavanje izobraževanih ustanov v tujini,
- utrjevanje in širjenje jezikovnih kompetenc,
- spoznavanje prehranjevalnih navad v različnih kulturah,
- spodbujanje zdravega načina prehranjevanja,
- skrb za zdravje,
spoznavanje novih načinov sporazumevanja, …
Projekt smo uspešno zaključili in cilje bomo udejanjali ter ozaveščali pri učencih še v naprej.