Učenci 7. r so na tehniškem dnevu izdelali vrtavko ter raziskovali kako vidimo barve. Drugošolcem so predstavili njeno delovanje (vrtenje oziroma kroženje), mešanje barv… Da bi razumeli delovanje vrtavke so najprej krožili oziroma tekli okoli šolskega igrišča. Nato so se ob vrtenju vrtavk z različnimi barvnimi predlogami naučili postavljati hipoteze oziroma predpostavke in sicer, katera barava nastane ob vrtenju določenih barve. Zelo podrobno so preučili izdelavo, nekateri drugošolci so bili nad izdelki tako navdušeni, da so prosili sedmošolce za njih. Naše sodelovalno učenje je povezovalo znanje tehnike, fizike, naravoslovja, biologije, športa, likovne umetnosti. Učenci so bili zelo zadovoljni z medsebojnim sodelovanjem, s to dejavnostjo pa smo želeli spodbuditi več prostovoljne medsebojne pomoči, tudi med učenci iz različnih razredov.
Zapisala in foto: Jasna Lampreht
Oznake: prostovljstvo